page contents

20161222

15 εκ. για σταχτοδοχεία, 9.5 εκ. για καπέλα!!! Μερικά από το "φαγοπότι" του Αθήνα 1997

Το “μπιλιετάκι” από το Ελεγκτικό Συνέδριο υποχρέωσε τον Α. Φούρα να βγει  από το ..λαγούμι του»!




Αποκαλυπτικές δηλώσεις Νίκου Νικολόπουλου για το «φαγοπότι» του «Αθήνα 1997»

Ο Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος, Ανεξάρτητος Βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος, όπως είναι γνωστό έχει συγκρουστεί μετωπικά με τους «νταβατζήδες» και τα συμφέροντα που λυμαίνονταν το δημόσιο χρήμα με αφορμή την  επίδοση των καταλογιστικών πράξεων  για  το μεγάλο φαγοπότι του «Αθήνα 97»

Τα έξοδα είχαν προϋπολογιστεί σε 2.150.000.000 δρχ. και πέταξαν στα 5.180.626.000 δρχ. και ο λογαριασμός τελικά έφτασε στα 19.119.427.013 δρχ. ,400% πάνω δηλαδή!

Η τελετή έναρξης -λήξης είχε προϋπολογιστεί στο ποσό των 800.000.000 δρχ. και καταβλήθηκαν 2.235.997.199 δρχ. ,δηλαδή τρεις φορές περισσότερα!

Βρέθηκε μέχρι και «φίλη» Υπουργού με βιλίτσα αγορασμένη στο όνομά της από τις μίζες!

Και τώρα με αναφορά του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος θα σταλεί το πόρισμα στους Οικονομικούς Εισαγγελείς και στους Εισαγγελείς διαφθοράς για να διερευνηθεί σε ποιους λογαριασμούς εσωτερικού ή εξωτερικού διοχετεύτηκαν τα δις.α, που είναι τα χρήματα των Ελλήνων φορολογούμενων    

 Με αφορμή την ανωτέρω εξέλιξη, ο Νίκος Νικολόπουλος προέβη στην ακόλουθη δήλωση , απαντώντας ταυτόχρονα και σε όσα είπε σε ραδιοφωνική συνέντευξη (max fm) ο πρώην Υφυπουργός Αθλητισμού Ανδρέας Φούρας:

«Ήταν αναμενόμενο και αναπόδραστο ότι θα «ξεμύτιζε» από το ….λαγούμι το, ο Ανδρέας Φούρας τώρα που «έσφιξαν τα γάλατα». Χαίρομαι που άρχισε να ψελλίζει τα «δικά του» ο πρώην Υφυπουργός, αλλά δεν πρόκειται να τον σώσουν οι όποιες επικοινωνιακές παραστάσεις του από τούδε  και στο εξής.

Οι καταλογισμοί για το παγκόσμιο πρωτάθλημα στίβου του 1997 έγιναν!  Είναι πλέον υπόλογος. Και ας γνωρίζει ότι τα αδικαιολόγητα δεν δικαιολογούνται, όση…φιλότιμη προσπάθεια και να καταβάλει.

Μέχρι τώρα μιλούσα εγώ και με αντιμετώπιζε με υπεροψία. Τώρα όμως «μιλάει» η Έκθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου και είναι καταπέλτης και κόλαφος για τον Ανδρέα Φούρα και δεκάδες βαστάζους του, που είχαν αναγάγει το αθλητικό «σύστημα Φούρα» της αποφράδας Σημιτικής περιόδου σε μία «καλοδουλεμένη μηχανή» λεηλασίας του δημοσίου χρήματος.



Η Έκθεση «φρεσκάρει» την μνήμη, αλλά κυρίως είναι ιδιαίτερα αποκαλυπτική. Θυμάστε κύριε Φούρα πως το προϋπολογισθέν κόστος της τελετής έναρξης και λήξης των  αγώνων εκτοξεύτηκε από τα 800 εκ. δρχ. σε 2.2 δις δρχ.; (!)  Το λέει η Έκθεση:

Συμφωνήσατε, με κλειστές τις πόρτες, να δώσετε την «δουλειά» στον Βαγγέλη Παπαθανασίου και το πειθήνιο όργανο σας, ο Β. Σαβράμης (πρόεδρος  τότε της Κεντρικής Οργανωτικής Επιτροπής των Αγώνων) έκρινε αναιτιολόγητα και ετσιθελικά άγονο τον διαγωνισμό και ενώ είχαν προκριθεί 3 φερέγγυες εταιρείες για να πραγματοποιήσει, όποια τελικά επιλεγόταν, τις τελετές με 800 εκ. δρχ.!

Το θυμάστε; Αναφέρεται στην Έκθεση σχετική επιστολή του Β. Παπαθανασίου που αφελώς ο άνθρωπος, σας «δίνει στεγνά»! (σελ. 31,32 της έκθεσης)]

Έχει και άλλα.. ωραία η 100σελιδη Έκθεση που αποδεικνύουν ότι ο εντιμότατος κ. Α. Φούρας «κρατούσε την μπαγκέτα» της διοχέτευσης δημοσίου χρήματος σε «δικά του παιδιά»… Με εντολή Υπουργού -αυτό αναφέρει η Έκθεση- καταβλήθηκαν συνολικά 27,4 εκ. δρχ. σε 22 υπαλλήλους του ΣΕΓΑΣ, που υποτίθεται ότι εργάζονταν στο ΟΑΚΑ για τις ανάγκες του παγκοσμίου πρωταθλήματος, ενώ αυτοί δεν το κούνησαν ρούπι από τα γραφεία του ΣΕΓΑΣ. Κι όμως τους δίνατε εκατομμύρια για έξοδα κίνησης, σίτισης και …παράστασης!

Το ίδιο και με τους εργαζόμενους του ΟΑΚΑ. Παρότι πληρώνονταν (και υπερωριακά όταν παρίστατο ανάγκη) για την δουλειά τους, πριμοδοτήθηκαν με 125 εκ. δρχ. άνευ διευκρίνισης! Ενώ άλλα 172,5 εκ. δρχ. δόθηκαν για υπερωρίες, πέραν των υπερωριών που έπαιρναν! Όντως, εν προκειμένω, έχει δίκιο ο Θ. Πάγκαλος: «μαζί τα φάγατε» (επιβεβλημένη η παράφραση).

Πάμε τώρα ενδεικτικά και σε άλλα εδάφια και παραγράφους της Έκθεσης. Καθεμιά και μία παρανομία και στο σύνολο τους εκατοντάδες :

Με απόφαση της ΚΟΕ απασχολήθηκαν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα 8500 αστυνομικοί.. Όμως καταβλήθηκαν έξοδα σε ..15.000! Το συνολικό κόστος ανήρχετο  σε 1.050.000.000 δρχ.. Στα ταμεία της ΕΛΑΣ «έφτασαν» 910 εκ. δρχ.! τα υπόλοιπα 130 εκ. δρχ. σε ποιο «δρόμο» χάθηκαν κύριε Φούρα;
Ο όρος «εθελοντές» ίσχυε εικονικά την περίοδο των αγώνων. Οι περισσότεροι ήταν…ψηφοφόροι και συνολικά δαπανήθηκαν 600 εκ. δρχ. (και χωρίς μάλιστα να καταβάλετε τις ασφαλιστικές εισφορές τους).
Μπορείτε να μας πείτε κύριε πρώην Υφυπουργέ, ποια σκοπιμότητα εξυπηρετούσαν τα έργα  «εκτός σκοπού», στο σπίτι της Άρσης Βαρών και στο Ποδηλατοδρόμιο; Αν δυσκολεύεστε, να σας διευκολύνω : Δίνατε λεφτά, χωρίς έγκριση, σε φιλαράκια σας (Σγουρό και λοιπούς).
Και για άλλα έργα, χωρίς έγκριση της Κ.Ο.Ε. κατεβλήθησαν 209 εκ. δρχ.
Η αλήθεια είναι, εν τέλει, ότι οι διοργανωτές της λεηλασίας έλεγαν σε όποιον ήθελαν, να κόβει τιμολόγιο και να περνάει από το ταμείο, χωρίς μετά την  είσπραξη να ξέρουμε τι άλλο γινόταν.           

Κάπως έτσι δόθηκαν για …καπέλα 9.5  εκ. δρχ., για… τσιγαροθήκες 15 εκ. δρχ., για ..λινάτσες 2.2 εκ. δρχ., για …τρόχισμα και βίδες 2.7 εκ. δρχ., για …αυτοκόλλητους αριθμούς 1.8 εκ. δρχ.

Ων ουκ έστιν ο αριθμός τέτοιων «απίθανων» τιμολογίων καθ’ υπέρβαση της δικαιοδοσίας του Β. Σαβράμη, που εκείνη την περίοδο ήταν το «μάτι»,  το «αυτί» και το «πιστό σκυλί» του Α. Φούρα.

Έχει και πολλά άλλα.... ο μπαξές. Ενδεικτικά αναφέρω τις πολιτιστικές εκδηλώσεις, «εκτός σκοπού». Έγιναν γύρω στις 15. Μία από αυτές ήταν αφιερωμένη στον ποιητή, στιχουργό και δημοσιογράφο Λ. Παπαδόπουλο, κόστους 21.2 εκ. δρχ.!

Το…πρόγραμμα των αγώνων του παγκοσμίου πρωταθλήματος είχε και αγορά καλλιτεχνικών έργων. Δαπανήθηκαν πολλά εκατομμύρια. Τα έργα που αγοράστηκαν έπρεπε να αποτελούν περιουσία του Κράτους.  Τα μέλη της Επιτροπής που συνέταξαν την Έκθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου δεν τα βρήκαν πουθενά. Σε ποια σπίτια βρίσκονται; Ποιοι είναι οι «κλέφτες»;

Ό,τι περιέγραψα ανωτέρω και αφορά δαπάνες επαναλαμβάνω πως έχει ενδεικτικό χαρακτήρα.  Και όλα έγιναν σε γνώση, είτε με την ανοχή, είτε με εντολή Φούρα. Αυτός ήταν, κατ’ εμέ, ο «διευθυντής της ορχήστρας».

Ας μην εκπλήσσεται, λοιπόν, για το «μπιλιετάκι» που παρέλαβε ή πρόκειται να παραλάβει από τον δικαστικό επιμελητή. Είναι δε, ανώφελο να προσπαθεί να συσκοτίζει ή να αποπροσανατολίζει την κοινή γνώμη. Ξέρει και ο ίδιος που οι πάντες τον έχουν κατατάξει και αυτό δεν αλλάζει. Συνεπώς, όση… ροδοζάχαρη και αν χρησιμοποιήσει, δεν πρόκειται να «γλυκάνει» τις «αταξίες» του.

Η αλήθεια είναι μία: Ως εγωκεντρικός και υπερόπτης και με αυξημένη την αίσθηση του ακαταδίωκτου, συνέβαλε καθοριστικά ώστε το κόστος των αγώνων του παγκοσμίου πρωταθλήματος στίβου 1997 να εκτιναχτεί από τα 2 στα 20 δις δρχ.! Ε, ήλθε η ώρα να αρχίσει να μετράει αντίστροφα. Και να καταμετράει τα καταλογισθέντα, που πρέπει να «σηκώνει από το στρώμα» και να αποδώσει….»!
  
Ο Νίκος Νικολόπουλος στο max fm:  «20εκ.€ από Λιάνη, Φούρα, Σγουρό και άλλους 37 ζητά το Ελεγκτικό Συνέδριο» https://youtu.be/cHbqJ4UPuuA

Πηγή: molonoti.gr

20161221

Τέλη κυκλοφορίας 2017: Σχέδιο για πληρωμή με το μήνα


Το οικονομικό επιτελείο εξετάζει να εφαρμόσει και πάλι την διάταξη για τα τέλη κυκλοφορίας 2017 με το «μήνα», με την μορφή που ίσχυσε και πέρσι. Ανοικτό είναι το ενδεχόμενο να δοθεί παράταση μιας εβδομάδας για την πληρωμή τους
Λίγες ημέρες έχουν απομείνει για την αποπληρωμή των τελών κυκλοφορίας, καθώς η αρχική προθεσμία έληγε στις 31 Δεκεμβρίου και στην περίπτωση που κάποιος δεν τα πληρώσει μέχρι τότε το ποσό διπλασιάζεται ενώ εξετάζεται να δοθεί παράταση για τα τέλη κυκλοφορίας μέχρι και την πρώτη Παρασκευή του Ιανουαρίου.

Όσο αφορά το σχέδιο του οικονομικού επιτελείου για την δυνατότητα άρσης ακινησίας των οχημάτων από τους ιδιοκτήτες που έχουν καταθέσει τις πινακίδες και θέλουν να τα κυκλοφορήσουν για ορισμένο διάστημα εντός του 2017 αναμένεται να ισχύσει το περσινό μοντέλο.
Να υπενθυμίσουμε ότι πέρσι που είχε εφαρμοστεί το μέτρο για τα τέλη κυκλοφορίας είχε δοθεί η δυνατότητα σε ενδιαφερόμενους κατόχους Ι.Χ. οχημάτων, αυτοκινήτων ή μοτοσικλετών, οι οποίοι τα έχουν θέσει σε ακινησία, και εξαιρετικά για το περσινό έτος , να άρουν την ακινησία καταβάλλοντας τα τέλη κυκλοφορίας ως εξής:
• Για άρση ακινησίας χρονικής διάρκειας 1 μηνός καταβάλλονται τα 2/12 των αναλογούντων ετήσιων τελών κυκλοφορίας.
• Για άρση ακινησίας χρονικής διάρκειας 3 μηνών καταβάλλονται τα 4/12 των ετήσιων τελών κυκλοφορίας.
• Για άρση ακινησίας για το υπόλοιπο διάστημα του έτους και μέχρι το τέλος του 2016 καταβάλλονται τα δωδέκατα του ποσού των αναλογούντων στο όχημα ετήσιων τελών κυκλοφορίας που απομένουν από την ημερομηνία της άρσης μέχρι και το τέλος του έτους συν 2/12 των αναλογούντων ετήσιων τελών.
Παράδειγμα 1: Για επιβατικό Ι.Χ. 1.000 κ.εκ., τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας ήταν 120 ευρώ. Εστω ότι φορολογούμενος αιτείται άρσης ακινησίας στις 28 Ιουνίου 2016:
• Για 1 μήνα. Τα αναλογούντα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονταν ως εξής: 120x (2/12)=20 ευρώ.
• Για 3 μήνες. Τα αναλογούντα τέλη κυκλοφορίας ήταν 120x (4/12)=40 ευρώ.
• Για το υπόλοιπο του έτους μέχρι 31-12-2016. Σε αυτήν την περίπτωση θα καταβληθούν τέλη κυκλοφορίας για 7 μήνες συν 2/12 ως εξής: 120x (7/12)+120x (2/12)=70 ευρώ+20 ευρώ=90 ευρώ.
Παράδειγμα 2: Για επιβατικό Ι.Χ. με εκπομπές 100 γρ. CO2/χλμ., τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας είναι: 100x0,90=90 ευρώ. Εστω ότι φορολογούμενος αιτείται άρσης ακινησίας στις 28 Ιουνίου 2016: - Για 1 μήνα. Τα αναλογούντα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται ως εξής: 9x (2/12)=15 ευρώ. - Για 3 μήνες. Τα αναλογούντα τέλη κυκλοφορίας είναι 90x (4/12)=30 ευρώ. - Για το υπόλοιπο του έτους μέχρι 31-12-2016. Θα καταβληθούν τέλη κυκλοφορίας για 7 μήνες συν 2/12 ως εξής: 90x [(7/12)+ (2/12)]=90x (9/12).

πηγή: dikaiologitika

Ξεπέρασε κάθε προσδοκία το κάλεσμα στο Χριστουγεννιάτικο Φιλανθρωπικό «event» του Παμμεσσηνιακού Συνδέσμου Πατρών

ΠΑΜΜΕΣΣΗΝΙΑΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΑΤΡΩΝ
«Ο ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ»
Αγ. Ανδρέου 55 (στοά), Πάτρα. GR 26221, Τηλ/Φαξ:2610622807



Ξεπέρασε κάθε προσδοκία μας σε αποτέλεσμα το κάλεσμα στο Χριστουγεννιάτικο Φιλανθρωπικό «event» του Συλλόγου μας. Πλήθος κόσμου όχι μόνο Μεσσηνίων αλλά και Πατρινών έδωσε δυναμικά το ανθρωπιστικό παρόν.

Μας τίμησαν με την παρουσία τους:
  • Ο ανεξάρτητος βουλευτής και Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού κόμματος κ. Νίκος Νικολόπουλος
  • Ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ κ. Ανδρέας Ριζούλης
  • Ο αντιδήμαρχος Υγείας και Κοινωνικής Πολιτικής κ. Δημήτρης Πελεκούδας
  • Η πολιτευτής της Νέας Δημοκρατίας κα Έλενα Κονιδάρη
  • Ο πολιτευτής των ΑΝΕΛ κ. Γιάννης Λαϊνιώτης
  • Η πρόεδρος της Ένωσης Γυναικών Πάτρας κ. Άννα- Μαρία Ρογδάκη
  • Η πρόεδρος του Άλματος Ζωής κ. Λιολιώ Κολυπέρα
  • Ο πρώην Πρόεδρος ΝΟΔΕ Αχαΐας και Διευθυντής της “Φροντίδα Υγείας” κ. Γιάννης Μάκκας
  • Ο πρόεδρος Αποστράτων Ελληνικής Αστυνομίας κ. Κων/νος Βοργιάς και ο ταμίας κ. Βασίλης Μπάρλος
  • Ο πρόεδρος του Κοινωνικού Οργανισμού(ΚΟΔΗΠ) του Δήμου κ. Θεόδωρος Τουλγαρίδης
  • Ο πρώην Πρόεδρος Αιτωλοακαρνάνων κ. Κουσαρίδας
  • Ο κ. Χελάς -μέλος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αχαΐας
  • Ο Διευθυντής της Εφημερίδας Πελοποννησος κ. Θεοδωρόπουλος
  • Ο Πρόεδρος Παραρτήματος Αεροπορίας Νομού Αχαΐας κ. Χρόνης
  • Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Ανιάτων, ο Πρόεδρος και Διευθυντής αυτού.
  • Εκπρόσωποι του Ορφανοτροφείου Θηλέων
  • Η δημοσιογράφος κ. Έφη Καρούνια
  • Ο εξωτερικός συνεργάτης του «Βest» κ. Μιχάλης Θεοδωρακόπουλος, ο οποίος επιτέλεσε την τηλεοπτική κάλυψη δωρεάν, τον οποίο ευχαριστούμε θερμά.

Ευχαριστούμε το χορηγό μας κ. Σπύρο Μπουλουλή για τα εδέσματα της αρτοποιίας του που γευθήκαμε και τον κ. Λανδριτσή ιδιοκτήτη του καφέ «Carousello».

Ευχόμαστε ολόψυχα Καλές γιορτές σε όλους με Υγεία, Αγάπη και Χαρά.

Όσο θα συνεχίζουν να υπάρχουν ΆΝΘΡΩΠΟΙ τα πάντα θα έχουν νόημα ύπαρξης.


Για το Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                          Ο ΑΝΤΙΠΡΌΕΔΡΟΣ

Πηνελόπη Ν. Λαμπούση                                                           Κωνσταντίνος Βοργιάς


Πάτρα: Άραξος και λιμάνι στο επόμενο "κύμα" αποκρατικοποιήσεων

Το επόμενο κύμα… παραχώρησης αεροδρομίων και λιμανιών της χώρας ετοιμάζει σύμφωνα με δημοσίευμα του liberal.gr κυβέρνηση και ΤΑΙΠΕΔ για τις αρχές της επόμενης χρονιάς. Τα περιουσιακά στοιχεία του Αράξου και του λιμανιού της Πάτρας φαίνεται ότι πρωταγωνιστούν στις αποκρατικοποιήσεις της επόμενης χρονιάς σύμφωνα με το δημοσίευμα.

Όπως αναφέρει το Liberal, «δεύτερο κύμα παραχώρησης 11 αεροδρομίων, σε συνδυασμό με την πώληση 10 μεγάλων λιμανιών της χώρας κυβέρνηση και ΤΑΙΠΕΔ για τις αρχές της επόμενης χρονιάς.

Τόσο τα αεροδρόμια, όσο και τα λιμάνια αναμένεται να είναι από τις πρώτες μεγάλες αποκρατικοποιήσεις της νέας χρονιάς για το ΤΑΙΠΕΔ αφού θεωρούνται από τα περιουσιακά στοιχεία που μπορούν να προσελκύσουν άμεσα επενδυτικό ενδιαφέρον, και να αποφέρουν σημαντικά έσοδα.

Δεν ισχύει το ίδιο για τις δύσκολες πολιτικά ιδιωτικοποιήσεις στην ενέργεια ή στα νερά. Κάτι η επικείμενη λειτουργία του υπερ Ταμείου που έχει χαλαρώσει τη θηλιά των δανειστών, κάτι ότι πολλές απ’ αυτές αποτελούν σύνθετα (και) πολιτικά κουβάρια (ΔΕΗ, ΔΕΠΑ, ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ), η προκήρυξη των διαγωνισμών αυτών παραπέμπεται για όλο και πιο "βαθιά" μέσα στο 2017.

Σε αυτό το κλίμα, η επόμενη χρονιά θα κάνει ποδαρικό στις ιδιωτικοποιήσεις με τα εναπομείναντα αεροδρόμια που δεν παραχωρήθηκαν στη Fraport. Επί ενός συνόλου 23 πανελλαδικά, επενδυτικό ενδιαφέρον εκτιμάται ότι συγκεντρώνουν τα 11.

Τα δύο σενάρια για τα αεροδρόμια…

Έκθεση που παρέλαβε πρόσφατα το ΤΑΙΠΕΔ από τον τεχνικό σύμβουλο για την μέγιστη δυνατή αξιοποίησή τους, προκρίνει σύμφωνα με πληροφορίες, διάφορα σενάρια, ανάμεσα στα οποία ξεχωρίζουν δύο.

Στο πρώτο, θα παραχωρηθούν π.χ. για σαράντα έτη, μεμονωμένα ή σε ομάδες, μόνο 7 αεροδρόμια, όσα δηλαδή ανάμεσα στα 23 έχουν καθαρή θετική θέση (net present value), και επομένως είναι κερδοφόρα. Πρόκειται για της Πάρου, της Χίου, της Καλαμάτας, της Νάξου, του Αραξου, της Καρπάθου και της Ικαρίας.

Στο δεύτερο σενάριο, εκτός από τα 7 παραπάνω αεροδρόμια, θα παραχωρηθούν με την ίδια μέθοδο, και 4 επιπλέον, δηλαδή των Ιωαννίνων, της Αλεξανδρούπολης, των Κυθήρων και της Νέας Αγχιάλου.

Τα τελευταία μπορεί μεν να γράφουν ζημιές, εκτιμάται ωστόσο ότι διαθέτουν σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης, εφόσον γίνουν επενδύσεις στον αεροδιάδρομο, καταστεί δυνατή η προσέλκυση επιπλέον αεροπορικών εταιρειών, και γραμμών προορισμού ή συμπληρωθούν από εμπορικές λειτουργίες.

…και η αναλογία 80%-20%

Στη κυβέρνηση ωστόσο προβληματίζονται κατά πόσο να επιλέξουν ένα από τα δύο παραπάνω σενάρια ή να συμπεριλάβουν στο προς αξιοποίηση μείγμα και κάποιους από τους υπόλοιπους αερολιμένες, με μια αναλογία 70%-80% κερδοφόρους και 20%-30% "σαπάκια".

Διαφορετικά, τα εναπομείναντα 12 ζημιογόνα περιφερειακά αεροδρόμια θα μετακομίσουν όπως είναι στο νέο υπερ-Ταμείο, με ελάχιστες πιθανότητες αξιοποίησης. Αυτός ακριβώς ο προβληματισμός είναι και ο λόγος που το θέμα έχει παραπεμφθεί στον υπουργό Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτο (μέτοχο του ΤΑΙΠΕΔ), η απόφαση του οποίου αναμένεται σύντομα.

Όποια πάντως παραλλαγή των παραπάνω σεναρίων και να αποφασισθεί, είναι αρκετά πιθανό οι διαγωνισμοί να αφορούν τη δημιουργία συστάδων (clusters) αερολιμένων, ώστε να αυξηθεί η παραγόμενη αξία, τα οφέλη και φυσικά το τίμημα. Σημειωτέον ότι η απόφαση από το ΤΑΙΠΕΔ ποια από τα αεροδρόμια και με ποιον τρόπο μπορούν να αξιοποιηθούν άμεσα, πριν μεταβιβάσει τα υπόλοιπα στο υπερ-Ταμείο, συνιστά υποχρέωση της χώρας απέναντι στους δανειστές στο πλαίσιο του επικαιροποιημένου μνημονίου.

Πρώτα η Αλεξανδρούπολη, μετά η Αττική

Ακριβώς το ίδιο ισχύει και με τα δέκα μεγαλύτερα περιφερειακά λιμάνια της χώρας. Πρόκειται για την Ηγουμενίτσα, την Αλεξανδρούπολη, το Λαύριο, την Ελευσίνα, τη Ραφήνα, την Πάτρα, την Καβάλα, τη Κέρκυρα, το Ηράκλειο και το Βόλο.

Εδώ δεν μιλάμε για παραχωρήσεις όπως στα αεροδρόμια, αλλά για πωλητήρια των Οργανισμών Λιμένων, όπως ακριβώς συνέβη με τον ΟΛΠ και προσεχώς με τον ΟΛΘ, με τους διαγωνισμούς να προκηρύσσονται μεμονωμένα και όχι σε ομάδες.

Έχει τη σημασία του ότι το ΤΑΙΠΕΔ κατέχει το 100% των μετοχών των εταιριών αυτών, οι οποίοι και έχουν την διαχείριση των λιμένων μέχρι το 2042. Τούτο σημαίνει ότι θα μπορούσε να βγει προς πώληση ακόμη και το 100% των μετοχών, και όχι μόνο το 67% όπως συνέβη στις περιπτώσεις ΟΛΠ και ΟΛΘ.

Στα περισσότερα από τα εν λόγω λιμάνια καταγράφεται αύξηση εσόδων και μείωση στα κόστη, αυτό όμως που συγκεντρώνει το μεγαλύτερο επενδυτικό ενδιαφέρον είναι εκείνο της Αλεξανδρούπολης.

Αυτός είναι και ο λόγος που ο λιμένας της Αλεξανδρούπολη εξετάζεται να βγει πρώτος εντός του 2017 σε διαγωνισμό. Διότι συγκεντρώνει πολλαπλά πλεονεκτήματα, σύμφωνα με έκθεση που παρέλαβε πρόσφατα το ΤΑΙΠΕΔ από το σύμβουλο στον οποίο ανάθεσε να αξιολογήσει τις επιλογές αξιοποίησης των παραπάνω λιμένων. Ανάμεσα στα "ατού" της Αλεξανδρούπολης ξεχωρίζουν οι σημαντικές επενδύσεις που έχουν γίνει στο λιμάνι τα προηγούμενα χρόνια, η προοπτική σύνδεσής του με την γειτονική Εγνατία Οδό, και το γεγονός ότι η θέση του επιτρέπει στη διεθνή ναυσιπλοΐα να παρακάμπτει το Βόσπορο.

Έπονται χρονικά της Αλεξανδρούπολης, οι διαγωνισμοί για τα τρία λιμάνια της Αττικής (Λαύριο, Ελευσίνα, Ραφήνα), όπου είναι πολλές οι συνέργειες με το αναπτυσσόμενο λιμάνι του Πειραιά, ενώ αμέσως μετά, θα μπορούσαν να πάρουν σειρά εκείνα της Ηγουμενίτσας και του Ηρακλείου.

Τόσο το ένα, όσο και το άλλο, προσφέρονται σύμφωνα με την ίδια έκθεση για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας, τομέας που ούτως ή άλλως πρόκειται να πάρει τα πάνω του με τις επενδύσεις που δρομολογεί η Cosco στον ΟΛΠ.

Τέλος, όσο και αν ακούγεται περίεργο, η Πάτρα ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας, δεν παρουσιάζει άμεσα προοπτικές ανάπτυξης, και βρίσκεται εκτός των επενδυτικών "ραντάρ". Κι αυτό, τόσο επειδή το λιμάνι θεωρείται κορεσμένο, όσο και επειδή δεν διαθέτει αεροδρόμιο σε κοντινή απόσταση.

Τα 23 περιφερειακά αεροδρόμια*

Πάρος

Χίος

Καλαμάτα

Νάξος

Αραξος

Κάρπαθος

Ικαρία

Ιωάννινα

Αλεξανδρούπολη

Κύθηρα

Νέα Αγχίαλος

Αστυπάλαια

Κάλυμνος

Κάσος

Καστελόριζο

Καστοριά

Κοζάνη (δίχως εμφανείς προοπτικές ανάπτυξης)

Λέρος

Λήμνος

Μήλος

Σητεία

Σκύρος

Σύρος

* Σύμφωνα με την έκθεση του συμβούλου που παρέλαβε το ΤΑΙΠΕΔ, τα πρώτα 7 αεροδρόμια της λίστας έχουν θετική καθαρή θέση. Τα επόμενα 4 είναι ζημιογόνα ωστόσο εμφανίζουν προοπτικές ανάπτυξης. Οσο για τα υπόλοιπα 12, τη στιγμή αυτή δεν παρουσιάζουν εμφανείς προοπτικές ανάπτυξης.

Πωλητήριο στα 10 περιφερειακά λιμάνια

(επενδυτικές προοπτικές)

Αλεξανδρούπολη (εμπορευματικό)

Λαύριο, Ελευσίνα, Ραφήνα (εμπορευματικό, επιβατικό)

Ηγουμενίτσα (κρουαζιέρα)

Ηράκλειο (κρουαζιέρα)

Κέρκυρα (κρουαζιέρα)

Βόλος

Καβάλα

Πάτρα

Επίδομα Πετρελαίου Θέρμανσης:Άνοιξε η εφαρμογή- 4.500 νοικοκυριά υπέβαλαν αίτηση μέσα στις πρώτες ώρες



Αναλυτικό οδηγό για τη συμπλήρωση της αίτησης για επίδομα πετρελαίου θέρμανσης, από δικαιούχους αλλά και διαχειριστές πολυκατοικιών, εξέδωσε η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων (πατήστε εδώ).

Επίσης εξέδωσε εγχειρίδιο με τις συνηθέστερες ερωτήσεις-απαντήσεις επί του θέματος.

1. Με ποιους κωδικούς εισερχόμαστε στην Εφαρμογή Δικαιούχων του επιδόματος πετρελαίου θέρμανσης;

α. Οι πιστοποιημένοι χρήστες των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της Γ.Γ.Δ.Ε. συνδέονται, χρησιμοποιώντας τους κωδικούς πρόσβασης στο TAXISnet.

β. Οι χρήστες που δε διαθέτουν κωδικούς πρόσβασης TAXISnet, θα ταυτοποιούνται εναλλακτικά δίνοντας ΑΦΜ και αριθμό ειδοποίησης κάποιου εκ των τελευταίων 5 εκκαθαριστικών ή πράξεων προσδιορισμού φόρου των Δηλώσεων Φόρου Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων.

Εάν δε θυμάστε τους κωδικούς πρόσβασης και τυχαίνει το όνομα χρήστη (username) να ταυτίζεται με τον ΑΦΜ σας, τότε δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον εναλλακτικό τρόπο σύνδεσης. Για αυτό θα πρέπει να ανακτήσετε τον κωδικό πρόσβασήσ σας μέσω των σχετικών διαδικασιών.

2. Ποιες διαδικτυακές εφαρμογές θα χρησιμοποιήσω για την εξυπηρέτηση του επιδόματος πετρελαίου (Ε.Κ.Π.Θ);

Στην ιστοσελίδα www.gsis.gr Υπηρεσίες προς Πολίτες, Υπηρεσία Χορήγησης Επιδόματος Πετρελαίου Θέρμανσης

α. Εφαρμογή Υποβολής/Τροποποίησης Αίτησης Ένταξης στο Μητρώο Δικαιούχων Επιδόματος Πετρελαίου Θέρμανσης συγκεκριμένου έτους

β. Εφαρμογή Διαχειριστών - Εκπροσώπων για συμπλήρωση στοιχείων ενοίκων και χιλιοστών θέρμανσης.

3. Μέχρι πότε έχω προθεσμία υποβολής αίτησης στο Μητρώο Δικαιούχων επιδόματος πετρελαίου θέρμανσης;

31 Μαΐου 2017

4. O προμηθευτής πετρελαίου δεν μου έδωσε στοιχεία για να υποβάλλω αίτηση χορήγησης επιδόματος. Πώς θα γίνει η διασταύρωση των στοιχείων;

Ο προμηθευτής πετρελαίου δεν δίνει στοιχεία για την υποβολή της αίτησής σας.
Κάθε παραστατικό αγοράς πετρελαίου υποβάλλεται από τον προμηθευτή στη ΓΓΔΕ.

Αυτά που πρέπει να προσέξετε είναι: Η σωστή αναγραφή του ΑΦΜ σας ή του ΑΦΜ διαχειριστή-εκπροσώπου αν πρόκειται για πολυκατοικία ή του ΑΦΜ της πολυκατοικίας εφόσον έχει δηλωθεί από το διαχειριστή. (βλ. ερώτηση 5). Η σωστή αναγραφή του αριθμού παροχής της ΔΕΗ ή του κοινόχρηστου αριθμού παροχής, αν πρόκειται για πολυκατοικία.

ΠΡΟΣΟΧΗ! τα στοιχεία του ΑΦΜ και του αριθμού παροχής της ΔΕΗ πρέπει να είναι τα ίδια στο παραστατικό του προμηθευτή και στην αίτησή σας.

5. Τι πρέπει να κάνει ο διαχειριστής σε ό,τι αφορά στην εφαρμογή διαχείρισης ενοίκων/ χιλιοστών θέρμανσης μιας πολυκατοικίας;

Η Εφαρμογή Διαχείρισης ενοίκων/χιλιοστών θέρμανσης πολυκατοικίας απευθύνεται στους διαχειριστές των πολυκατοικιών ή σε εκπροσώπους κτισμάτων όπου υπάρχουν περισσότερες από μία κατοικίες (ολιγοκατοικίες) και για τις οποίες υπάρχει κοινός καυστήρας.

Ο διαχειριστής-εκπρόσωπος εισάγει τα στοιχεία των διαμερισμάτων της πολυκατοικίας/ολιγοκατοικίας, καθώς και τη συμμετοχή κάθε ενός από αυτά στις δαπάνες θέρμανσης σε χιλιοστά. Αλλαγές στα παραπάνω στοιχεία μπορεί ο διαχειριστής να πραγματοποιήσει μόνο πριν ενεργοποιήσει την δυνατότητα πληρωμής.

Είναι υποχρεωτικό να δηλωθούν τα χιλιοστά συμμετοχής σε δαπάνες θέρμανσης για όλα τα διαμερίσματα μιας πολυκατοικίας για να δημιουργηθεί η συνολική εικόνα της (ανοικτά - κλειστά - ανήκοντα και σε φυσικά πρόσωπα και σε νομικά πρόσωπα).

Θα πρέπει να συμφωνήσετε σε μια κατανομή που θα ισχύει για όλο το χρόνο.

Το σύνολο των χιλιοστών των διαμερισμάτων πρέπει να είναι 1000, ώστε να μπορεί να ενεργοποιηθεί και η δυνατότητα πληρωμής.

Μπορείτε να ενεργοποιήσετε τη δυνατότητα πληρωμής, όταν θα έχουν υποβληθεί όλες οι αιτήσεις από τους δικαιούχους.

Πριν προβείτε στην ενεργοποίηση της δυνατότητας πληρωμής, επιβεβαιώστε την ορθή υποβολή των αιτήσεων των δικαιούχων. Η αίτησή τους είναι σωστή μόνο όταν δίπλα στα στοιχεία τους υπάρχει η ένδειξη «Υπάρχει αίτηση».

Στα παραστατικά των αγορών πετρελαίου θέρμανσης τα στοιχεία του ΑΦΜ και του αριθμού κοινόχρηστης παροχής της ΔΕΗ θα πρέπει να ταυτίζονται με αυτά τα οποία έχετε εισάγει στην εφαρμογή διαχείρισης ενοίκων/χιλιοστών θέρμανσης.

Σε περίπτωση που έχει εκδοθεί ΑΦΜ για την πολυκατοικία και θέλετε τα παραστατικά αγοράς πετρελαίου θέρμανσης να εκδίδονται σε αυτόν τον ΑΦΜ, θα πρέπει να ορίσετε τον ΑΦΜ αυτόν στα στοιχεία της πολυκατοικίας, επιλέγοντας το σχετικό δεσμό «Ορισμός ΑΦΜ». Ο ΑΦΜ πολυκατοικίας δεν μπορεί να αλλάξει στη συνέχεια, ούτε και να διαγραφεί.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Ακόμη και στην περίπτωση που έχει οριστεί ΑΦΜ πολυκατοικίας, στις αιτήσεις των ενοίκων θα αναγράφεται ο ΑΦΜ του διαχειριστή.

6. Είμαι διαχειριστής, αλλά δεν έχουμε κοινόχρηστο μετρητή ΔΕΗ (ρολόι ΔΕΗ ) στην πολυκατοικία. Ποιο ρολόι ΔΕΗ πρέπει να δηλώσω σαν κοινόχρηστο;

Δηλώστε το δικό σας (ως διαχειριστή/εκπροσώπου) ρολόι ΔΕΗ, ή εναλλακτικά επιλέξτε ένα ρολόι (αρ. παροχής ΔΕΗ) που θα έχετε συμφωνήσει με όλους τους ενοίκους της πολυκατοικίας σας.

7. Τι πρέπει να γίνει στην περίπτωση αλλαγής διαχειριστή;

Στην εφαρμογή διαχείρισης ενοίκων/χιλιοστών θέρμανσης πολυκατοικίας, θα δηλωθούν τα νέα στοιχεία. Οι ένοικοι θα υποβάλουν τις νέες αιτήσεις με τον νέο αφμ διαχειριστή. Ο διαχειριστής θα ενεργοποιήσει την δυνατότητα πληρωμής. ΠΡΟΣΟΧΗ! Οι νέες διασταυρώσεις παραστατικών αγοράς πετρελαίου θέρμανσης, αφορούν τις αγορές που θα πραγματοποιηθούν μετά την ημερομηνία ενεργοποίησης της δυνατότητας πληρωμής.

8. Είμαστε μια πολυκατοικία, όπου κάθε διαμέρισμα έχει δικό του καυστήρα. Πρέπει να τη δηλώσουμε σαν πολυκατοικία ή ο κάθε ένοικος να κάνει αίτηση ως κάτοικος μονοκατοικίας;

Θα κάνετε χωριστή αίτηση ο καθένας ως κάτοικοι μονοκατοικίας, με την προϋπόθεση ότι θα προμηθευτείτε πετρέλαιο με διαφορετικά παραστατικά αγοράς. Τα στοιχεία του ΑΦΜ και του αριθμού παροχής της ΔΕΗ πρέπει να είναι τα ίδια στο παραστατικό του πρατηριούχου και αντίστοιχα στην αίτησή κάθε δικαιούχου.

9. Έχω υποβάλει την αίτησή μου στο Μητρώο Δικαιούχων Επιδόματος Πετρελαίου Θέρμανσης, το παραστατικό αγοράς όμως αναγράφει το ΑΦΜ της συζύγου μου. Θα υπάρξει πρόβλημα στην διασταύρωση των στοιχείων;

Η διασταύρωση των στοιχείων δεν θα ολοκληρωθεί. Τα στοιχεία του ΑΦΜ και του αριθμού παροχής της ΔΕΗ πρέπει να είναι τα ίδια στο παραστατικό του πρατηριούχου και στην αίτησή σας.

10. Η πίστωση του λογαριασμού μου δεν πραγματοποιείται λόγω ανενεργού IBAN που έχω δηλώσει. Πώς μπορώ να τον διορθώσω;

Θα προβείτε σε τροποποιητική αίτηση στην οποία θα διορθώσετε τον ΙΒΑΝ ή να δηλώσετε το νέο IBAN από την αντίστοιχη επιλογή στην οθόνη «προβολής Διασταυρωμένων Αγορών Πετρελαίου».

Νικολόπουλος:Ο Μητσοτάκης έτοιμος να κάνει όλα τα θελήματα του Σόιμπλε!


ΜΕ ΤΟ ΝΤΡΟΠΙΑΣΤΙΚΟ «ΠΑΡΩΝ» ΓΙΑ ΤΟ ΒΟΗΘΗΜΑ
ΣΤΟΥΣ ΧΑΜΗΛΟΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΣΤΙΓΜΑΤΙΣΕ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΙΔΡΥΤΗ ΤΗΣ ΝΔ ΚΩΝ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ
Με αφορμή το αναξιοπρεπές «παρών» της ΝΔ, κατ’ εντολή του Προέδρου της ΝΔ Κυριάκου Μητσοτάκη, κατά την ψήφιση στη Βουλή του βοηθήματος της Κυβέρνησης σε 1,5 εκατομμύριο χαμηλοσυνταξιούχους, ο Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος, ανεξάρτητος βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος και απαντώντας σε σχετική ερώτηση δημοσιογράφου μεταξύ άλλων είπε: 
«Συντάσσομαι με την μεγάλη πλειοψηφία των βουλευτών, απ’ όλα σχεδόν τα κόμματα, που ενέκριναν και ψήφισαν το βοήθημα της Κυβέρνησης στους χαμηλοσυνταξιούχους.
Ταυτόχρονα θλίβομαι γιατί ο Πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να απογαλακτίσει το ιστορικό κόμμα από τις κοινωνικές και λαϊκές καταβολές του.
Το «παρών» της ΝΔ στη Βουλή γι’ αυτό το ζήτημα αποτελεί κόλαφο του σημερινού Αρχηγού της ΝΔ και ασέβεια απέναντι στις καταστατικές αρχές της που εμπνεύσθηκε ο ιδρυτής της, Εθνάρχης Κωνσταντίνος Καραμανλής.
Η πολιτική απρέπεια του Κυριάκου Μητσοτάκη, όπως ήταν φυσικό, στιγματίσθηκε από ιστορικά στελέχη- βουλευτές της ΝΔ, που προτίμησαν ν’ απόσχουν από την ψηφοφορία, παρά να ρίξουν ένα άχρωμο και ντροπιαστικό «παρών» στη κάλπη.
Η επιλογή του Προέδρου της ΝΔ να ταυτίζεται και να «υμνεί» τον Σόιμπλε και ταυτόχρονα να λιθοβολεί τα γηρατειά και τους μικρομεσαίους προοιωνίζεται τη νεοφιλελεύθερη λαίλαπα που θα βιώσει ο Έλληνας, αν ποτέ ο Κυριάκος Μητσοτάκης έλθει στην εξουσία.
Εκείνο που γνωρίζαμε από την Υπουργική του θητεία, τώρα το έχουμε εμπεδώσει: Ο Μητσοτάκης πάνω από τους πολίτες, βάζει τους δανειστές. Φρόντισε, μάλιστα, με το «παρών», να επαναβεβαιώσει την αφοσίωσή του στα κελεύσματά τους σαν υπάκουο παιδί, που είναι έτοιμο να κάνει όλα τα θελήματά τους αν πάρει τις τύχες τις δόλιας πατρίδας στα χέρια του. Αν είναι να ζήσουμε έναν τέτοιο εγκάθετο τοποτηρητή των δανειστών θα είμαστε δέσμιοι μίας μοίρας που δεν αναλογεί και δεν την αξίζουν οι Έλληνες.»




20161220

ΑΡΟΝ-ΑΡΟΝ ΠΗΡΑΝ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΑΘΗΝΑ 97 !!!


ΠΗΡΕ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ Ο ΚΟΝΤΟΝΗΣ ΑΦΟΥ Ο ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΕΚΑΝΕ ΑΝΩ ΚΑΤΩ ΟΛΗ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
Νικος Νικολόπουλος:Το Ελεγκτικό Συνέδριο έστειλε με εξώδικα στις ΔΟΥ την καταλογιστική πράξη & ζητά 20.000.000 ευρώ από Λιάνη–Φούρα–Σγουρό και άλλα 37 πρόσωπα !!!

Βρέθηκε μέχρι και γκόμενα υπουργού με βιλίτσα αγορασμένη στο όνομά της από τις μίζες !!!
Όποιος ενδιαφέρεται, ας ρωτήσει το Νίκο Νικολόπουλο να του πει ποιά είναι !!!
Για τους αγώνες στίβου πληρώνει κάθε μέρα 13 εκ. δρχ.για να καθαρίζουν wc, λαμπτήρες και κερκίδες…
Πληρώσαμε 70 εκ. για 30 εκδηλώσεις που έγιναν ΟΛΕΣ σε μία μέρα…
Αγοράσαμε 930 έγχρωμες τηλεοράσεις που δεν χρησιμοποιήθηκαν…
Καταβάλαμε 2 δις δρχ. για παράνομη προμήθεια ραδιοτηλεοπτικού υλικού…
Νίκος Νικολόπουλος : Η Κυβέρνηση θα τους τα χαρίσει;
«H διάταξη που μπήκε στο συζητούμενο Ν/Σ του υπουργείου Δικαιοσύνης πρέπει να αποσυρθεί και να μην ψηφιστεί γιατί με αυτή παραγράφονται οριστικά, μετά από 10 χρόνια, μείζονα οικονομικά σκάνδαλα και επιτρέπει να καταστρέφονται “και με τον νόμο” όλα τα αποδεικτικά στοιχεία, των εγκλημάτων εις βάρος του Ελληνικού λαού και του Ελληνικού Δημοσίου», είπε μεταξύ άλλων ο Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος Νίκος Νικολόπουλος μιλώντας σε εκπροσώπους των ΜΜΕ.
Ο ανεξάρτητος βουλευτής κατήγγειλε ότι: «Με την διάταξη, που «κατεβαίνει» αυτή την συγκεκριμένη χρονική συγκυρία, απαλλάσσονται με παραγραφή «ελλειμματίες» ακόμα και εκείνοι των οποίων οι υποθέσεις εκκρεμούν ενώπιον του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
«Δυστυχώς, η αλήθεια είναι ότι η διάταξη αυτή φωτογραφίζει και αμνηστεύει τους υπευθύνους της διασπάθισης δημοσίου χρήματος για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Στίβου της Αθήνας, το 1197, ένα… σκαστό σκάνδαλο της εποχής Σημίτη στο οποίο εμπλέκονται πολιτικά πρόσωπα» τόνισε ο κ. Νικολόπουλος, προσθέτοντας ότι για να έρθουν στο φως όσα έγιναν, μόχθησε και ξεπέρασε πολλά εμπόδια μία ειδική ομάδα του Ελεγκτικού Συνεδρίου με επικεφαλής μία ακάματη και άξια δικαστικό, την κυρία Δέσποινα Καββαδία – Κωνσταντάρα.



«Η υπόθεση αυτή, που τιμά την Ελληνική Δικαιοσύνη, ικανοποιεί το αίσθημα δικαίου και ευρίσκεται στο τελικό στάδιο καταλογισμού οικονομικών ευθυνών κινδυνεύει να ακυρωθεί με την τροποποίηση της διάταξης του Υπουργού, που αφενός μεν ακυρώνει και περιφρονεί ένα Ανώτατο Δικαστήριο, αφετέρου δείχνει ότι χαρίζεται σε ελλειματίες δημοσίου χρήματος, που σπατάλησαν σαν να ήταν δικά τους, χρήματα του Ελληνικού λαού 5 φορές περισσότερα από όσα είχαν προϋπολογιστεί» είπε ο Νίκος Νικολόπουλος προσθέτοντας πως «εφεξής το Δημόσιο δεν θα μπορεί να εγείρει αξιώσεις κατά όσων αποδεδειγμένα έβαλαν το χέρι στο μέλι εφόσον έχουν περάσει10 χρόνια από τον χρόνο καταλογισμού της πράξης και όχι 20 όπως ισχύει έως σήμερα. Δηλαδή για το φαγοπότι των 20 δις δραχμών στο «Αθήνα 1997», δεν θα πληρώσουν οι υπεύθυνοι της διοργανώτριας αρχής του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Στίβου και όσοι απεδείχθη ότι διέπραξαν διαχειριστικά όργια, άνω των 30 δις ευρώ, στο «Αθήνα 2004» , εάν δια της «ντροπολογίας» την γλυτώσουν θα πίνουν… στην υγειά των κορόιδων!!!!»
Ο κ. Νικολόπουλος ανέφερε ότι ανάμεσα στους υπόλογους βρίσκονται οι πρώην υφυπουργοί Αθλητισμού, Γ. Λιάνης και Α. Φούρας, ο πρώην ΓΓ Αθλητισμού, Γ. Σγουρός, ο τότε πρόεδρος της ΔΟΕ, Λ. Νικολάου, ο πρώην πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ, Β. Σεβαστής, ο Γενικός Διευθυντής του «Αθήνα 1997», Ε. Σαβράμης, κ.α.
«Ας θυμίσω ενδεικτικά στους φτωχοποιημένους Έλληνες, οι οποίοι δεν τα «έφαγαν» μαζί με τους συντρόφους του κ. Πάγκαλου πως σύμφωνα με την έκθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, δίνονταν εξωφρενικές αμοιβές. Οι «εθελοντές» κόστισαν 600 εκατ. δραχμές. Επίσης χρυσοπληρώθηκαν οι πανάκριβες τελετές έναρξης και λήξης των Αγώνων. Ακούστε μερικά ποσά ενδεικτικά ποσά που πληρώσαμε όλοι οι φορολογούμενοι : Δαπάνη πάνω από 2 δισ. δραχμές για την τελετή έναρξης και λήξης των Αγώνων σε μουσικοσυνθέτη, ο οποίος αποφάσιζε ελεύθερα για το προσωπικό και τα ποσά πληρωμής του.
Πληρώσαμε χωρίς έγκριση την κατασκευή στούντιο, αλλά και πάμπολλους γνωστούς δημοσιογράφους για τους σκοπούς της διοργάνωσης, χωρίς έγκριση.
Ακόμη πληρώσαμε τιμολόγια της ρεμούλας, όπως αυτό των 13 εκατ δραχμών ημερησίως για καθαρισμό τουαλετών, λαμπτήρων και κερκίδων ή το άλλο τιμολόγιο των 70 εκατ δραχμών για την πραγματοποίηση 30 εκδηλώσεων προβολής της διοργάνωσης σε μία ημέρα.
Στο πόρισμα του Ανώτατου Δικαστηρίου καταγράφονται διπλοπληρωμές δαπανών (δωμάτια ξενοδοχείων κτλ.), διπλοπληρωμές υπαλλήλων ΣΕΓΑΣ, ΟΑΚΑ, Παναθηναϊκού Σταδίου και ιατρικού προσωπικού, υπερτιμολογήσεις παροχών και καταβολές ποσών για παροχή υπηρεσιών χωρίς να αποδεικνύονται.

Τέλος, σε ένα άλλο πόρισμα της Επιθεώρησης του υπ. Οικονομικών το οποίο συμπεριλήφθηκε στο διατακτικό του Ελεγκτικού Συνεδρίου , διαπιστώνονται: α) παράνομη προμήθεια ραδιοτηλεοπτικού υλικού στην ΕΡΤ πάνω από 2 δισ. δραχμές β) Παράνομη προμήθεια ίδιου υλικού στην Ελληνική Βουλή 500 εκατ. δραχμών γ) προμήθεια 930 έγχρωμων τηλεοράσεων, από τις οποίες χρησιμοποιήθηκε μόλις το 1/3 στη διοργάνωση των Αγώνων και πολλά άλλα «ων ουκ έστιν αριθμός…».

Πάνω από μισό εκατομμύριο Ελληνες αμείβονται με 396,67 ευρώ μεικτά


Ετσι, η αύξηση του συνολικού αριθμού των ασφαλισμένων στο ΙΚΑ (1.876.057 άτομα τον Απρίλιο του ‘16) προήλθε περισσότερο από την αύξηση του αριθμού των απασχολουμένων με μειωμένα ωράρια και, αντίστοιχα, μειωμένους μισθούς. Και λιγότερο από την αύξηση των πλήρως απασχολουμένων που θα ανέμενε κανείς μετά την αύξηση του αριθμού των επιχειρήσεων που δήλωσαν ότι απασχολούν προσωπικό (239.519 έναντι 230.873).
Σύμφωνα με τα συγκριτικά στοιχεία που ανακοίνωσε το ΙΚΑ, με βάση τις δηλώσεις των εργοδοτών:

• Ο αριθμός των μερικώς απασχολουμένων έφτασε τους 558.150, από 491.440 που ήταν τον Απρίλιο του ‘15 (+13,57%), η μέση απασχόλησή τους • έπεσε• στις 16,64 ημέρες (από 17,28) και ο μέσος μισθός τους δεν ξεπέρασε τα 396,67 ευρώ (από 412,62 ευρώ). Οι εργαζόμενοι • ασφαλισμένοι με πλήρη απασχόληση και κανονικό μισθό, φέτος τον Απρίλιο ήταν 1.372.086 έναντι 1.305.686 (+5,09%) και οι μέσες αποδοχές τους διαμορφώθηκαν στα 1.181,73 ευρώ μεικτά, από 1.211,88 ευρώ που ήταν τον Απρίλιο του ‘15.
• Ο αριθμός των επιχειρήσεων αυξήθηκε τόσο στις «κοινές» 229.138 (από 221.313) όσο και στις οικοδομικοτεχνικές (10.381 από 9.560).
• Στις επιχειρήσεις με λιγότερους από δέκα μισθωτούς, ο μέσος μισθός όπως και το μέσο καταβαλλόμενο ημερομίσθιο είναι ακόμη πιο χαμηλά (στο 59,32% και στο 62,88%, αντίστοιχα) σε σύγκριση με τις επιχειρήσεις με πάνω από δέκα μισθωτούς.
Οι κλάδοι

Στο σύνολο των ασφαλισμένων, 21,45% απασχολείται στον κλάδο «χονδρικό και λιανικό εμπόριο», 15,21% στον κλάδο «ξενοδοχεία και εστιατόρια» και 13,83% στις «μεταποιητικές βιομηχανίες» ενώ ο μεγαλύτερος αριθμός ασφαλισμένων βρίσκεται στις κοινές επιχειρήσεις, ως «υπάλληλοι γραφείου» σε ποσοστό 22,85%. Το 27,28% των ασφαλισμένων με ελληνική υπηκοότητα είναι «υπάλληλοι γραφείου», 21,99% «απασχολούμενοι στην παροχή υπηρεσιών και ως πωλητές σε καταστήματα και υπαίθριες αγορές», ενώ το 13,54% είναι «ανειδίκευτοι εργάτες και μικροεπαγγελματίες».
Πηγή:imerisia.gr

Πάτρα:Πεζοδρομήσεις, ποδηλατόδρομοι, αντιδρομήσεις και άλλες παρεμβάσεις-Έτσι θα μοιάζει το κέντρο της πόλης την επόμενη 5ετία


Αλλάζει όψη τα επόμενα χρόνια το ιστορικό κέντρο της Πάτρας με παρεμβάσεις που σχετίζονται με την πεζοδρόμηση κι άλλων οδών και νέων τμημάτων στους ήδη κατασκευασμένους πεζόδρομους. Σύμφωνα με πληροφορίες το χρονοδιάγραμμα των σχεδίων που έχει εκπονήσει ο δήμος Πατρέων φθάνει μέχρι το 2020 ενώ αυτά περιλαμβάνουν νέους πεζόδρομους και ποδηλατόδρομους αλλά και άλλες παρεμβάσεις σε χαρακτηριστικά σημεία και κτίρια της πόλης.
Σε ότι αφορά τα άμεσα σχέδια τα οποία έχουν ενταχθεί στο τεχνικό πρόγραμμα του 2017, ο δήμος έχει συμπεριλάβει:
 Την ολοκληρωμένη Αστική Ανάπτυξη Ιστορικού Κέντρου Πάτρας - Διαδρομή 1 (Άνω Πόλη) 10 εκ.
 Την ολοκληρωμένη Αστική Ανάπτυξη Ιστορικού Κέντρου Πάτρας - Διαδρομή 2 (Κάτω Πόλη) & Διαδρομή 3 (Δίκτυο Ποδηλατόδρομων) 800.000
Την ολοκληρωμένη Αστική Ανάπτυξη Ιστορικού Κέντρου Πάτρας - Αστική Ανάπλαση Περιοχής Γούβας 800.000
Την πεζοδρόμηση οδών Παντανάσσης - Ρήγα Φεραίου
Την πεζοδρόμηση τμήματος οδού Ρ. Φεραίου & οδού Γεροκωστοπούλου
Η αντιδρόμηση της Κανακάρη και της Κορίνθου
Παράλληλα προχωρά για το σχέδιο για την αντιδρόμηση των οδών Κανακάρη και Κορίνθου. Ήδη στο τεχνικό πρόγραμμα προβλέπεται η προμήθεια Φωτεινών Σηματοδοτών, υλικών κατακόρυφης και οριζόντιας σήμανσης επί των οδών Κορίνθου, Κανακάρη – Ναυαρίνου, η εγκατάσταση και η λειτουργία τους προϋπολογισμού 1.408.800,00 ευρώ. Όταν ολοκληρωθούν οι τεχνικές διαδικασίες η Κορίνθου θα γινει είσοδος της πόλης και η Κανακάρη θα εξυπηρετεί την έξοδο.
 Από την στιγμή που θα γίνει αντιδρόμηση της Κορίνθου η οδός Αγίας Σοφίας για την διευκόλυνση της κυκλοφορίας θα επιστρέψει σε δρόμο διπλής κατευθύνσεως, όπως ήταν και αρκετά χρόνια παλιότερα.
Η αντιδρόμηση της Κανακάρη και της Κορίνθου αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέσα στο 2017, αφού χρειάζεται να γίνει εκ νέου ρύθμιση των φωτεινών σηματοδοτών.
 Η πεζοδρόμηση της Μαιζώνος
 Μετά τη διάνοιξη της Κανακάρη θα δρομολογηθούν οι διαδικασίες για τη μερική πεζοδρόμηση της οδού Μαιζώνος από την οδό Αράτου έως την οδό Γούναρη. Η κυκλοφοριακή μελέτη της Μαιζώνος έδειξε ότι εφόσον ολοκληρωθούν οι αντιδρομήσεις σε Κανακάρη και Κορίνθου η απαίτηση για κυκλοφορία στο συγκεκριμένο δρόμο θα είναι μηδενική.
Επί της ουσίας, το τμήμα της οδού Μαιζώνος που θα πεζοδρομηθεί θα είναι παράλληλο με τον πεζόδρομο της Ρήγα Φεραίου, ενώ αν όλα κυλήσουν ομαλά εκτιμαται ότι το έργο θα μπορούσε να ολοκληρωθεί μέσα στην επόμενη διετία.
 Πεζόδρομος και η Αλ. Υψηλάντου – Ποδηλατόδρομος στην Καραϊσκάκη
Παράλληλα, στο σχεδιασμό της δημοτικής αρχής είναι η πεζοδρόμηση της Αλεξάνδρου Υψηλάντου, αλλά και η δημιουργία ποδηλατόδρομου στην Καραϊσκάκη.
 Στον φάκελο των αναπλάσεων επίσης περιλαμβάνεται ένα δίκτυο ποδηλατοδρόμων σε μεγάλο μέρος του ιστορικού κέντρου της Πάτρας και σε δρόμους όπως η Καραϊσκάκη, η Υψηλάντη, πεζοδρομήσεις δρόμων στην Άνω Πόλη, η πεζοδρόμηση της Αγίου Νικολάου από την Μαιζώνος μέχρι την Κορίνθου καθώς και διορθωτικές παρεμβάσεις στις σκάλες Αγ. Νικολάου, Γεροκωστοπούλου και Πατρέως.

Νίκος Νικολόπουλος:Να ποιοι είναι οι πιο καλά αμειβόμενοι Έλληνες συνταξιούχοι!!!


Ο Υπουργός Νίκος Παππάς απαντά στην Βαρβάρα Ανεμοδουρά για τα ποσά
που θα παίρνουν οι συνταξιούχοι και μη του ΕΣΡ…
Νίκος Νικολόπουλος: Οι πιο καλά αμειβόμενοι Έλληνες συνταξιούχοι
είναι οι νεοδιορισθέντες στο ΕΣΡ…
Ο πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδας και ανεξάρτητος βουλευτής, Νίκος Νικολόπουλος, δήλωσε τα εξής:
«Δυσάρεστη έκπληξη αποτέλεσε  για μένα, για την κ. Ανεμοδουρά  πρώην πρόεδρο ΙΣΠ, αλλά  και τους συνεργάτες  στο Χριστιανοδημοκρατικό Κόμμα η υπ. αριθμ. 215/12.12.2016 απάντηση του Υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής κ. Ν. Παππά στην με αρ. πρωτ. 1537/28/11/2016 ερώτηση που κατέθεσα στην Βουλή των Ελλήνων και με την οποία ζητούσα να πληροφορηθεί το Κοινοβούλιο και όλοι οι σκληρά εργαζόμενοι Έλληνες πολίτες, πόσο θα πληρώνουμε κάθε μήνα του ανεξάρτητους διορισμένους στο Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης.
Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι μπορεί σε αυτούς τους χρόνους των μνημονιακών παγετώνων, όπου ο κ. Κυρ. Μητσοτάκης θεωρεί πως είναι πολυτέλεια ή σπατάλη να δώσουμε εφάπαξ 500-600 ευρώ στους πενομένους συνταξιούχους, να πληρώνουμε συνταξιούχους του «ρετιρέ», πολλές χιλιάδες -ίσως και 210 το χρόνο – για το μισό τους, για τα εκτός έδρας τους συν κάποια ποσά για τις λειτουργικές τους δαπάνες.
Ειλικρινά μου κάνει εντύπωση πως ο Πρωθυπουργός, ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, καθώς και οι άλλοι αρχηγοί δέχονται να πληρώνουν οι Έλληνες, βάσει της ΚΥΑ 17523/Ε1/3543 – ΦΕΚ940/Β/23.07/2002 στον συνταξιούχο Πρόεδρο του Α.Π.   για μηνιαίο μισθό 3.969,24 ΕΥΡΏ, ΣΤΟΝ Αντιπρόεδρο 3.247,56 ευρώ και στα μέλη του ΕΣΡ 1.082,82 ευρώ .
Και επειδή ως φαίνεται δεν φτάνει η σύνταξη και  ο μισθός, για τούτο θα τους πληρώνουμε και μια ειδική κατ’ αποκοπή αποζημίωση για την κάλυψη πραγματικών δαπανών στις οποίες υποβάλλονται λόγω της φύσης του λειτουργήματος τους, η όποια έχει διαμορφωθεί στα 721.68 ευρώ
Τέλος, ενώ υπάρχουν τόσα δημόσια κτίρια κενά θα καταβάλλουμε για την πληρωμή του ενοικίου του κτιρίου του ΕΣΡ, το ποσό των 212.000 ευρώ.

Λυπάμαι, αλλά μετά από όλα αυτά, εκείνο που καταλαβαίνει ο μέσος Έλληνας που δεν μπορεί να διαφαλίσει ούτε τα αναγκαία προς τα ζην, είναι πως σε αυτή τη χώρα… υπάρχουν χρήματα, αλλά μόνο για λίγους!» 

«Πολιορκία» στο λιμάνι της Πάτρας από παράνομους μετανάστες -Αυξήθηκε ο αριθμός τους, ρεκόρ συλλήψεων τον Νοέμβριο


Το λιμάνι της Πάτρας, πύλη εξόδου προς τη Δύση παραμένει ένα από τα κομβικά σημεία της χώρας για τους παράνομους μετανάστες, που θέλουν να διαφύγουν στην Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη, μέσω Ιταλίας. Τα πλοία της γραμμής Πάτρα-Ιταλία, που σαλπάρουν με πολλά φορτηγά , γεμάτα εμπορεύματα, αποτελούν τη συνήθη επιλογή,με την οποία  επιδιώκουν οι αλλοδαποί χωρίς νόμιμα έγγραφα, να  περάσουν σε άλλες  ευρωπαϊκές χώρες.
Οι έλεγχοι είναι συνεχείς από το Λιμενικό Σώμα , με έρευνες που κάνουν στα φορτία, με τη συνδρομή ειδικά εκπαιδευμένου σκύλου κι ενός κινητού σκάνερ, όπου η περίπτωση κινεί υποψίες.
Αυτό που σύμφωνα με τον Κεντρικό Λιμενάρχη Πατρών Δημήτρη Κυριακουλόπουλο συμβαίνει το τελευταίο διάστημα, μετά το κλείσιμο των συνόρων στην Ειδομένη, είναι η αύξηση του αριθμού των παράνομων αλλοδαπών που επιχειρούν μέσω του λιμανιού της Πάτρας να περάσουν στην Ιταλία. Οι συλλήψεις τον Νοέμβριο αυξήθηκαν. Τον Σεπτέμβριο στο λιμάνι συνελήφθησαν περίπου  68 παράνομοι αλλοδαποί, τον Οκτώβριο 90 και τον Νοέμβριο 210. «Αυτή η αύξηση στις συλλήψεις μας είναι μια ένδειξη ότι είναι πιο ισχυρή η πίεση που δεχόμαστε, μετά το κλείσιμο ιδιαίτερα των συνόρων στην Ειδομένη».
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Λιμεναρχείου της Πάτρας τον Νοέμβριο διαπιστώθηκε ότι νέα πρόσωπα, επιχείρησαν να διαφύγουν μέσω του λιμανιού , υπήκοοι Μπαγκλαντές, τα οποία ήταν εργάτες γης στην Ηλεία κυρίως (Μανωλάδα π.χ.).
Οι συνηθέστεροι τρόποι που επιχειρούν να διαφύγουν είναι κρυμμένοι σε φορτηγά, είτε στα ημιαξόνια, εκμεταλλευόμενοι την στάθμευση τους στο λιμάνι μέχρι να γίνει η επιβίβαση στο πλοίο, είτε μέσα σε ειδικές κρύπτες, εντός των φορτίων, όπου έχουν μπει πριν φτάσει η νταλίκα στο λιμάνι. Επίσης πολύ συχνά προσπαθούν να περάσουν  και με τη χρήση πλαστών διαβατηρίων και ταυτοτήτων. Συνηθέστερα εμφανίζονται ως Ιταλοί καθώς, όπως εξηγεί ο Λιμενάρχης οι ιταλικές ταυτότητες , λόγω της παλαιότητάς τους, είναι πιο εύκολο να παραχαραχθούν.«Όλα αυτά εντοπίζονται και οι υπεύθυνοι συλλαμβάνονται» επισημαίνει ο Λιμενάρχης.Πλαστά έγγραφα χρησιμοποιούν κυρίαρχα οι Σύριοι.
Η εικόνα μεταναστών που τρέχουν να μπουν στο λιμάνι σκαρφαλώνοντας στα κάγκελα, είναι πολύ συνηθισμένη και στο πλαίσιο των συχνών επιχειρήσεων έχουν βρει κατάλυμα, απέναντι από τον νέο λιμένα, στο εργοστάσιο της ΑΒΕΞ.
Εξοπλισμός και προσωπικό-Αίτημα ενίσχυσης
Το κινητό σκάνερ για την αντιμετώπιση της παράνομης μετανάστευσης διά θαλάσσης δεν είναι αρκετό για τα δεδομένα του λιμανιού της Πάτρας, υπογραμμίζει ο Λιμενάρχης, δεδομένου ότι χρησιμοποιείται κατά περίπτωση. Λόγω των αυξημένων περιστατικών προσπάθειας λαθρεπιβίβασης στα πλοία για Ιταλία, εξηγεί ότι είναι αναγκαίο να τοποθετηθεί ένα μόνιμο σκάνερ που θα «ακτινογραφεί» όλα τα φορτηγά και τα φορτία τους, ενώ για το θέμα της περίφραξης  αναφέρει ότι η τοποθέτηση πλέξιγκλας μέσα από την υπάρχουσα εξωτερική, που δεν είναι ασφαλείας, θα δυσκολεύει την πρόσβαση στο χώρο του λιμανιού. «Για να έχουμε μεγαλύτερη αποτρεπτική ικανότητα ο ΟΛΠΑ έχει εκπονήσει μια μελέτη να φτιαχτεί εσωτερικά της εξωτερικής περιμέτρου μια δεύτερη περίφραξη από πλέξιγκλας, καθώς και να τοποθετηθούν τρία σταθερά σκάνερ, τα οποία θα  μας δίνουν καθολικό έλεγχο».
Στο κομμάτι του προσωπικού ο Κεντρικός Λιμενάρχης Πατρών δηλώνει στο thebest.gr ότι χρειάζεται να ενισχυθεί και έχει ήδη υποβάλει σχετικό αίτημα στο Υπουργείο.
Άλλωστε όσο οι μεταναστευτικές ροές σε νησιά του Αιγαίου συνεχίζονται, τόσο το πρόβλημα θα μετακομίζει και στα δυτικά της χώρας.
Πηγή:thebest.gr