page contents

20161220

Πάτρα:Πεζοδρομήσεις, ποδηλατόδρομοι, αντιδρομήσεις και άλλες παρεμβάσεις-Έτσι θα μοιάζει το κέντρο της πόλης την επόμενη 5ετία


Αλλάζει όψη τα επόμενα χρόνια το ιστορικό κέντρο της Πάτρας με παρεμβάσεις που σχετίζονται με την πεζοδρόμηση κι άλλων οδών και νέων τμημάτων στους ήδη κατασκευασμένους πεζόδρομους. Σύμφωνα με πληροφορίες το χρονοδιάγραμμα των σχεδίων που έχει εκπονήσει ο δήμος Πατρέων φθάνει μέχρι το 2020 ενώ αυτά περιλαμβάνουν νέους πεζόδρομους και ποδηλατόδρομους αλλά και άλλες παρεμβάσεις σε χαρακτηριστικά σημεία και κτίρια της πόλης.
Σε ότι αφορά τα άμεσα σχέδια τα οποία έχουν ενταχθεί στο τεχνικό πρόγραμμα του 2017, ο δήμος έχει συμπεριλάβει:
 Την ολοκληρωμένη Αστική Ανάπτυξη Ιστορικού Κέντρου Πάτρας - Διαδρομή 1 (Άνω Πόλη) 10 εκ.
 Την ολοκληρωμένη Αστική Ανάπτυξη Ιστορικού Κέντρου Πάτρας - Διαδρομή 2 (Κάτω Πόλη) & Διαδρομή 3 (Δίκτυο Ποδηλατόδρομων) 800.000
Την ολοκληρωμένη Αστική Ανάπτυξη Ιστορικού Κέντρου Πάτρας - Αστική Ανάπλαση Περιοχής Γούβας 800.000
Την πεζοδρόμηση οδών Παντανάσσης - Ρήγα Φεραίου
Την πεζοδρόμηση τμήματος οδού Ρ. Φεραίου & οδού Γεροκωστοπούλου
Η αντιδρόμηση της Κανακάρη και της Κορίνθου
Παράλληλα προχωρά για το σχέδιο για την αντιδρόμηση των οδών Κανακάρη και Κορίνθου. Ήδη στο τεχνικό πρόγραμμα προβλέπεται η προμήθεια Φωτεινών Σηματοδοτών, υλικών κατακόρυφης και οριζόντιας σήμανσης επί των οδών Κορίνθου, Κανακάρη – Ναυαρίνου, η εγκατάσταση και η λειτουργία τους προϋπολογισμού 1.408.800,00 ευρώ. Όταν ολοκληρωθούν οι τεχνικές διαδικασίες η Κορίνθου θα γινει είσοδος της πόλης και η Κανακάρη θα εξυπηρετεί την έξοδο.
 Από την στιγμή που θα γίνει αντιδρόμηση της Κορίνθου η οδός Αγίας Σοφίας για την διευκόλυνση της κυκλοφορίας θα επιστρέψει σε δρόμο διπλής κατευθύνσεως, όπως ήταν και αρκετά χρόνια παλιότερα.
Η αντιδρόμηση της Κανακάρη και της Κορίνθου αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέσα στο 2017, αφού χρειάζεται να γίνει εκ νέου ρύθμιση των φωτεινών σηματοδοτών.
 Η πεζοδρόμηση της Μαιζώνος
 Μετά τη διάνοιξη της Κανακάρη θα δρομολογηθούν οι διαδικασίες για τη μερική πεζοδρόμηση της οδού Μαιζώνος από την οδό Αράτου έως την οδό Γούναρη. Η κυκλοφοριακή μελέτη της Μαιζώνος έδειξε ότι εφόσον ολοκληρωθούν οι αντιδρομήσεις σε Κανακάρη και Κορίνθου η απαίτηση για κυκλοφορία στο συγκεκριμένο δρόμο θα είναι μηδενική.
Επί της ουσίας, το τμήμα της οδού Μαιζώνος που θα πεζοδρομηθεί θα είναι παράλληλο με τον πεζόδρομο της Ρήγα Φεραίου, ενώ αν όλα κυλήσουν ομαλά εκτιμαται ότι το έργο θα μπορούσε να ολοκληρωθεί μέσα στην επόμενη διετία.
 Πεζόδρομος και η Αλ. Υψηλάντου – Ποδηλατόδρομος στην Καραϊσκάκη
Παράλληλα, στο σχεδιασμό της δημοτικής αρχής είναι η πεζοδρόμηση της Αλεξάνδρου Υψηλάντου, αλλά και η δημιουργία ποδηλατόδρομου στην Καραϊσκάκη.
 Στον φάκελο των αναπλάσεων επίσης περιλαμβάνεται ένα δίκτυο ποδηλατοδρόμων σε μεγάλο μέρος του ιστορικού κέντρου της Πάτρας και σε δρόμους όπως η Καραϊσκάκη, η Υψηλάντη, πεζοδρομήσεις δρόμων στην Άνω Πόλη, η πεζοδρόμηση της Αγίου Νικολάου από την Μαιζώνος μέχρι την Κορίνθου καθώς και διορθωτικές παρεμβάσεις στις σκάλες Αγ. Νικολάου, Γεροκωστοπούλου και Πατρέως.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου