page contents

20171027

Τι σημαίνει η Ελληνική σημαία μαμά;

- Τι σημαίνει η Ελληνική σημαία μαμά;

Η δασκάλα μας είπε ότι η Ελληνική σημαία συμβολίζει τους
Έλληνες και τους αγώνες που έκαναν οι παππούδες μας για να είμαστε εμείς ελεύθεροι! Αλλά δεν σημαίνει τίποτα άλλο;

- Η Ελληνική σημαία αγόρι μου είναι ένα σύμβολο. Κάθε χώρα έχει τη δική της σημαία και κάθε σημαία είναι διαφορετική. Τα δικά μας χρώματα είναι μπλε και άσπρο, σας είπε η δασκάλα γιατί;

- Ναι!!! Το μπλε είναι το χρώμα της θάλασσας και το άσπρο των κυμάτων! Για αυτό είναι πανέμορφη η σημαία μας! Έχει επίσης 9 λωρίδες και ένα σταυρό πάνω αριστερά. Οι 9 λωρίδες αντιστοιχούν σε κάθε γράμμα από τη λέξη «ελευθερία» και είναι τόσες όσες οι συλλαβές «ελευθερία ή θάνατος».Δεν το είχα παρατηρήσει ποτέ μαμά ότι είναι 9 λωρίδες και ούτε τα ήξερα όλα αυτά! Η δασκάλα μας τα είπε σήμερα!!!

- Για το σταυρό στη σημαία, σας είπε κάτι;

- Ναι μαμά!! ότι συμβολίζει τη θρησκεία μας, το Χριστιανισμό! Αλλά πολλοί Έλληνες μαμά, δεν είναι χριστιανοί, αυτοί δεν πιστεύουν στη σημαία μας; Μήπως αυτοί καίνε τις σημαίες;

- Υπάρχει και άλλη θεωρία παιδί μου για το σταυρό, ότι συμβολίζει τα 4 στοιχεία της φύσης! Και φυσικά όχι παιδί μου, το κάψιμο της σημαίας δεν έχει να κάνει με τη θρησκεία. Ο άνθρωπος που έχει θυμό μέσα του βρίσκει βίαιους τρόπους να αντιδρά σε καθετί που τον ενοχλεί.

Από τα αρχαία χρόνια χρησιμοποιούσαν σημαίες στους πολέμους αγόρι μου, όχι μόνο στο έδαφος αλλά και στη θάλασσα. Το ήξερες ότι η δική μας σημαία, η γαλανόλευκη πρωτοεμφανίστηκε το 1807 και καθιερώθηκε το 1822; Και γιορτάζει στις 27 Οκτώβρη, την παραμονή της επετείου του «ΟΧΙ».

- Ναι μαμά, αυτό μας το είπε και η δασκάλα. Να σε ρωτήσω και κάτι άλλο μαμά; Γιατί στους Ολυμπιακούς αγώνες όταν παίρνουμε την 1η θέση και ακούνε οι αθλητές τον εθνικό ύμνο κλαίνε;

- Γιατί είναι πολύ συγκινητικό αγόρι μου να εκπροσωπείς τη χώρα σου και οι κόποι σου να έχουν αποτέλεσμα. Η νίκη τους δεν είναι μόνο απέναντι σε έναν άλλο αθλητή αλλά και απέναντι στον εαυτό τους. Ο πρωταθλητισμός είναι υπέρβαση να το θυμάσαι αυτό..

- Η σημαία μας σημαίνει αγάπη μαμά;

- Ότι μας ενώνει σαν λαό σίγουρα κρύβει αγάπη μέσα του παιδί μου...
Όπως σου είπα όμως είναι ένα σύμβολο.
Σύμβολο του λαού μας, της ιστορίας μας, της ελευθερίας, της Δημοκρατίας.
Και είναι καλό να θυμόμαστε την ιστορία μας παιδί μου, να μην τη ξεχνάμε...
Στον πόλεμο της Αλβανίας το 1940 οι Έλληνες θριάμβευσαν. Τότε, ξέρεις τι είχε πει ο Άγγλος Πρωθυπουργός; (Τσώρτσιλ).

«Στο εξής πρέπει να λέμε όχι ότι οι Έλληνες πολεμούν σας ήρωες, αλλά ότι οι ήρωες πολεμούν σαν Έλληνες.»

- Σήμερα νιώθω πολύ περήφανος που είμαι Έλληνας μαμά!!

- Εύχομαι σε όλη σου τη ζωή να νιώθεις έτσι αγόρι μου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου