page contents

20170411

Θεσσαλονίκη: Ο Μπουτάρης θέλει διαγωνισμό... ψαρέματος στην παραλία!

Ο Γιάννης Μπουτάρης πρότεινε το διαγωνισμό με αφορμή τα όσα ειπώθηκαν για τη νέα παραλία.


"Το λιμεναρχείο κυνηγάει τους ψαράδες. Τι απαγορεύεται; Να
μπορεί ο καθένας να ψαρεύει στη θάλασσα; Είχαμε κάνει ένα διαγωνισμό ψαρέματος. Τα ψάρια τα είχαμε στείλει στην Αθήνα και κάνανε τοξικολογικές και τα βρήκαν όλα πεντακάθαρα. Θέλετε να ξανακάνουμε ένα διαγωνισμό ψαρέματος; Να κάνουμε ένα διαγωνισμό ψαρέματος και αν θέλετε να τα ψήσουμε επί τόπου, να έρχεται ο κόσμος να τσιμπάει", τόνισε ο κ. Μπουτάρης.

Αναφερόμενος στις αντιδράσεις για τα τραπεζοκαθίσματα, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης τόνισε πως η παραλία είναι δημόσιος χώρος, επισημαίνοντας πως έχει γίνει μια παρανόηση για το τι λέει η διοίκηση για την παραλία.

"Λες και εμείς θέλουμε να πλημμυρήσουμε με τραπεζοκαθίσματα. Το πλακόστρωτο είναι 280 στρεμ. από Μέγαρο Μουσικής έως Λευκό Πύργο, τα αναψυκτήρια που προβλεπόταν η ενοικίαση είναι πέντε περίπτερα από 100 τμ χώρο για τραπεζοκαθίσματα είναι 500 τμ , είναι μισό στρέμμα και δεν είναι στο πλακόστρωτο και είναι και προβλεπόμενο από τη μελέτη του Νικηφορίδη και από την αρχιτεκτονική μελέτη των υπηρεσιών για την ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων… Ή εγώ είμαι τρελός και θεωρώ ότι με 500 τμ τραπεζοκαθίσματα στα 280 στρεμ. της παραλίας, θα πλημμυρίσει η παραλία, λίγο συνέλθετε. Ποιος είπε τέτοιο πράγμα; Τι κάναμε; ", είπε ο κ. Μπουτάρης και πρόσθεσε:

"Πήραμε μια απόφαση για ενοικίαση και στη συνέχεια λέμε τι θα νοικιάσουμε Δεν είμαστε στη Σουηδία, όπου όλες οι τζαμαρίες είναι επιθυμητές … Στην Ελλάδα ζούμε, που σημαίνει πως όταν καθίσεις σε κλειστό χώρο όσο ανοιχτές πόρτες και να έχεις όταν θα σε χτυπάει από πάνω ο ήλιος και σε βαράει, έχετε καθίσει να δείτε πώς είναι; Σαν φούρνος μικροκυμάτων θα γίνουν αυτά τα περίπτερα … Δεν θα μπουν ομπρέλες, δεν το προβλέπει η μελέτη, θα μπούνε πέργκολες. Ας αφήσουμε τις υπερβολές και τους λαϊκισμούς, βεβαίως είναι δημόσιος χώρος, αλλά εγώ σαν γεροντάκι θέλω να καθίσω στην καρέκλα, δεν θέλω να απλωθώ στο γρασίδι. Θέλω να καθίσω σε καρέκλα να πιω τον καφέ μου. Εγώ θέλω γκαρσόνι να μου φέρνει τον καφέ μου. Δεν χάνει κανένα δημόσιο χαρακτήρα η παραλία. Η καθημερινή χρήση δημιουργεί άλλες ανάγκες. Και τα καλύτερα αρχιτεκτονήματα του κόσμου έχουν και κουσιούρια, δεν είναι ντροπή. Να έχουμε μια συναίσθηση τι λέμε. Εγώ έχω καταψηφίσει το έργο της νέας παραλίας και εξακολουθώ και το λέω ότι η Θεσσαλονίκη έχει πρόβλημα με τη προσέγγιση στη θάλασσα, το μέγαρο μουσικής και το βασιλικό έχουν την πλάτη στη θάλασσα ".
metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου