page contents

20171010

Νικολόπουλος:Γιατί λέω όχι στο νομοσχέδιο αλλαγής φύλου

Στην ομιλία του στην 33η σύνοδο της Πολιτικής Επιτροπής του ΧΡΙ.Κ.Ε. ο πρόεδρος του Νίκος Νικολόπουλος
αναφέρθηκε αναλυτικά στο γιατί πρέπει να καταψηφίσει το
νομοσχέδιο για την αλλαγή φύλου.
Αναλυτικά η ομιλία του:
Χριστιανοδημοκράτισσες και Χριστιανοδημοκράτες, σας καλωσορίζω στην 33η Σύνοδο της Πολιτικής μας Επιτροπής. 
Συνερχόμαστε με αφορμή την συζήτηση και ψήφιση στην Βουλή του νομοσχεδίου για την αλλαγή ταυτότητας του φύλου. 
Είναι έτοιμοι Τσίπρας και Μητσοτάκης, Γεννηματά, Θεοδωράκης και Καμμένος, περιφρονώντας τις απόψεις  και τα πιστεύω της συντριπτικής, αλλά σιωπηλής,  πλειοψηφίας, να προκαλέσουν ένα ακόμη τραύμα στο κορμί της Ελληνικής κοινωνίας. 
Φίλες και φίλοι, 
Ζούμε τις συνέπειες της διάλυσης και της υποβάθμισης του θεσμού της οικογένειας που υπήρξε το θεμέλιο του έθνους και το αγκωνάρι της κοινωνίας. 
Η Ελλάδα μας έγινε  χώρα γερόντων.  
Το δημογραφικό απειλεί την ύπαρξη του γένους μας… 
Και εμείς οι Έλληνες Βουλευτές καλούμαστε σε μία εποχή που η ανάγκη ταυτότητας και συνοχής αποτελεί ανάγκη εθνικής και πνευματικής επιβίωσης, να ψηφίσουμε την νομική κατοχύρωση της ρευστότητας της προσωπικής ταυτότητας, που θα είναι μία ακόμη ωρολογιακή βόμβα στον θεσμό της οικογένειας!
Παράδοξα συμβαίνουν πολλά, αυτές τις μέρες ζούμε ένα ακόμη!
Την ώρα που η ίδια η Βουλή έχει ήδη συστήσει επιτροπή που ασχολείται με το δημογραφικό πρόβλημα και τη γήρανση του ελληνικού πληθυσμού, την ίδια ώρα η Βουλή καλείται να αποδεχτεί και να ψηφίσει νομοθετήματα που, πίσω από τον μανδύα των ατομικών δικαιωμάτων, βάλουν ευθέως κατά της οικογένειας παροξύνουν το δημογραφικό πρόβλημα και στρέφονται εις βάρος των αρχών, των αξιών και των παραδόσεων του έθνους μας.
Συμμαχήτριες και συμμαχητές, Χριστιανοί Δημοκράτες
Η χώρα μας ζει ήδη τις πολύ σκληρές συνέπειες της οικονομικής και ανθρωπιστικής κρίσης, τα αποτελέσματα εγχώριων και εξωχώριων μνημονιακών πολιτικών που επιβλήθηκαν και μεθοδευμένα οδηγούν την Ελλάδα σε σμίκρυνση, σε απαξίωση, σε μετατροπή της από κυρίαρχη χώρα σε χώρο διανομής συμφερόντων.
Η Ελλάδα αποχρωματίζεται και σε λίγο δεν θα είναι μία Ορθόδοξη Χριστιανική χώρα. 
Και όμως η διοικούσα του Ιερωνύμου καθεύδει και η Κεντροδεξιά Χριστιανική παράταξη, μετά την άλωση της από τον Κυριάκο Μητσοτάκη, κρατάει το ίσο και δεν κρύβει την χαρά της για τα νομοσχέδια για την επιβολή της νέας τάξης πραγμάτων και την εγκαθίδρυση της παγκοσμιοποίησης. 
“Των οικώ ημών εμπιμπραγμένων άδετε κ. Μητσοτάκη…”
Μα, αυτά είναι τα προβλήματα των Ελλήνων πολιτών;
Γιατί λοιπόν δεν ρωτάμε ευθέως τον λαό για θέματα όπως αυτό που συζητάμε σήμερα; 
Δεν το κάνουν γιατί προφανώς ξέρουν το αποτέλεσμα. 
Ξέρουν πόσοι είναι οι δήθεν, μεταρρυθμιστές και δήθεν φωταδιστές! 
Και κρύβονται πίσω από κοινοβουλευτικές πλειοψηφίες και μειοψηφίες, που όλοι ξέρουμε καλά ότι πολλές φορές κινούνται διαμετρικά αντίθετα από τη βούληση και τις πεποιθήσεις του ελληνικού λαού.
Ξέρω, ξέρω τι θα πουν οι αυτοαναγορευόμενοι υπερασπιστές νόμων και αποφάσεων, όπως η προτεινόμενη, ότι αμαρτάνουν για χάρη των ατομικών δικαιωμάτων και για να ικανοποιήσουν την ανάγκη νομικής κατοχύρωσης της προσωπικής βούλησης του ατόμου για τον αυτοχαρακτηρισμό και για την ταυτότητά του. 
Και ας πούμε καλά είναι τούτα, αλλά  η ακόμα μεγαλύτερη ανάγκη εθνικής και πνευματικής επιβίωσης, δεν έχει μεγαλύτερη αξία και σημασία;
Νέοι και νέες της Χριστιανοδημοκρατικής νεολαίας 
Και για μένα προσωπικά, αλλά και για όλα τα μέλη του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος που εκπροσωπώ, η ελευθερία καθεμιάς και καθενός να χρησιμοποιεί το σώμα και το μυαλό του κατά βούληση, είναι αναμφισβήτητη, νομικά αλλά και θεολογικά κατοχυρωμένη, απολύτως σεβαστή στη Δημοκρατία μας και στην Ορθόδοξη Πίστη. 
Όμως, περαιτέρω πρωτοβουλίες που έμμεσα μετατρέπουν την ιδιαιτερότητα σε κανόνα και την μειοψηφία σε πλειοψηφία, παντού και πάντοτε μας βρίσκουν και  θα μας βρίσκουν  αντίθετους με οποιοδήποτε τίμημα.
«Τι ωφελήσει άνθρωπο εάν τον κόσμον όλον κερδίσει και την ψυχή αυτού ζημιωθεί;»
Από τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα και από τον Αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης Κυριάκο Μητσοτάκη,  ποτέ δεν ζήτησα, ούτε πρόκειται ποτέ να ζητήσω, την άδεια για να μείνω πιστός στην Ορθόδοξη πίστη και στις ιδεολογικές αρχές μου.
Και οι δυο τους έχουν τις δικές τους «έξτρα λαρτζ» πεποιθήσεις για το συζητούμενο νομοσχέδιο, που απέχουν όσο το φως από το σκότος. 
Είναι στυλοβάτες του οράματος της αποχριστιανοποιημένης Ευρώπης, της Ελλάδας χωρίς Χριστό!
Εμένα όμως στην Βουλή, κοντά 30 χρόνια με στέλνουν Έλληνες Ορθόδοξοι Χριστιανοί, που πιστεύουν ότι Ελλάδα χωρίς Θεό δεν μπορεί να επιβιώσει. 
Εμάς μας εμπιστεύονται και μας ψηφίζουν πολίτες που έχουν φόβο Θεού, αγάπη στην Πατρίδα, στην Εκκλησία και αφοσίωση στην Οικογένεια. 
Αυτούς εκπροσωπούμε, και εγώ Βουλευτής και  εντολοδόχος αυτών είμαι και θέλω να παραμείνω.  
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης μπορεί και έχει δικαίωμα, ασφαλώς, να θέλει να γίνει εντολοδόχος των τρανσέξουαλ και των άλλων μελών της ΛΟΑΤ. Πρέπει όμως κάποιος να του πει το  Ευαγγελικό ρητό «Ου δύναται δυσίν κυρίοις δουλεύειν».
Δεν γίνεται να θέλει να παίρνει τις ψήφους των Ελλήνων Χριστιανών, που πιστεύουν ότι ο Θεός έπλασε άρρεν και θήλυ και ότι «το σώμα των ανθρώπων  είναι ναός του Αγίου Πνεύματος». 
Είναι ασύμβατες εντελώς οι εκπροσωπήσεις του.
Αγαπητά μέλη της Πολιτικής Επιτροπής με δυο λόγια θα προσπαθήσω να ακολουθήσω το σκεπτικό των εισηγητών του ΝΑΙ, λέγοντας: 
Εφόσον έχω το δικαίωμα να αυτοπροσδιορίζω το φύλο μου, γιατί δεν έχω το δικαίωμα να αυτοπροσδιορίζω και την υπηκοότητα ή το ύψος ή το… χρώμα των ματιών μου; 
Ατομικό και προσωπικό μου δικαίωμα δεν είναι, κατά την ίδια λογική, να θέλω να θεωρούμαι Μεξικάνος ή Ιρανός, γαλανομάτης με ύψος δύο μέτρα; 
Και με μία δήλωση μου να αλλάζουν όλα αυτά τα στοιχεία και στην αστυνομική μου ταυτότητα και όλα τα δημόσια και ιδιωτικά έγγραφα. 
Γιατί να μην μπορώ με μία αίτησή μου να αλλάξω και άλλα βιολογικά ή εθνοτικά και φυλετικά δεδομένα, κατά τη δική μου βούληση, όπως θα μπορώ να αλλάξω και φύλο;
Δεν μπορεί, φίλες και φίλοι, να αλλάζουν τα στοιχεία της ταυτότητας ανάλογα με τα «θέλω» ή με βάση τις μεταβαλλόμενες συναισθηματικές και ψυχικές προσεγγίσεις και μεταπτώσεις του ατόμου.
Δεν γίνεται, στο όνομα της όποιας αυτοδιάθεσης και ατομικής ελευθερίας, να αυτοπροσδιορίζεται ο καθένας όπως θέλει! 
Τελεία και παύλα!
Τελειώνοντας λοιπόν την εισήγηση μου ζητώ την έγκριση σας για την άρνηση ψήφου στο συγκεκριμένο νομοθέτημα.
Δεν θέλω να το ψηφίσω ως πολιτικός, ως δημοκράτης, ως οικογενειάρχης αλλά και ως Χριστιανός.
Γιατί ναι, εκτός των άλλων που είπα, επαναλαμβάνω ότι το θεωρώ και προσβολή της Χριστιανικής μου συνείδησης.
Αλίμονο, ούτε είμαι και ούτε θέλω να παραστήσω τον τέλειο.
Υπό όλες μου τις ιδιότητες,  ως πολίτης και πολιτικός, ως πολύτεκνος οικογενειάρχης, ως Χριστιανός, έχω κάνει πολλά λάθη.
Έχω αδυναμίες και ελαττώματα. 
Όμως ακολουθώ έναν καθαρό αξιακό κώδικα, που δεν μπαίνει σε κανένα άλλο ζύγι, πέρα από το συνειδησιακό μου, καθώς και το ζύγι της ευθύνης μου έναντι του Θεού και των συμπατριωτών μου Χριστιανών Ορθόδοξων πολιτών που εκπροσωπώ.
Και τόσο για μένα, όσο και για το Χριστιανοδημοκρατικό Κόμμα Ελλάδος που εκπροσωπώ, η ελευθερία του ατόμου χρησιμοποιεί το σώμα και το μυαλό του κατά βούληση, είναι αναμφισβήτητη, νομικά αλλά και θεολογικά κατοχυρωμένη, απολύτως σεβαστή στη Δημοκρατία μας και στην Ορθόδοξη Πίστη. 
Όμως, περαιτέρω πρωτοβουλίες που έμμεσα μετατρέπουν την ιδιαιτερότητα σε κανόνα και την μειοψηφία σε πλειοψηφία, παντού και πάντοτε θα με βρίσκουν αντίθετο με οποιοδήποτε τίμημα.
Και επειδή κάποιοι βουλευτές ακόμη και της Νέας Δημοκρατίας  ένιωσαν την υποχρέωση να μεταφέρουν στη Βουλή τη φωνή της κοινότητας των διεμφυλικών ατόμων, προσωπικά αισθάνομαι και εγώ την ανάγκη να μεταφέρω στη Βουλή τη φωνή της Εκκλησίας και θα το κάνω με παρρησία και περηφάνια.
Από το βήμα της Βουλής θα μεταφέρω την καθαρή θέση της Ορθόδοξης Χριστιανικής Εκκλησίας που  αναφέρει: 
«Το φύλο στον άνθρωπο αποτελεί ιερή παρακαταθήκη και υπηρετεί, στη βάση της ψυχοσωματικής συμπληρωματικότητας, το μυστήριο της ζωής και της αγάπης.  
Υπό την έννοια αυτήν, δεν είναι επιλέξιμο, αλλά ως δώρο αποτελεί θείο χάρισμα στον άνθρωπο.
Επιπλέον, θα ακουστεί στο κοινοβούλιο από το στόμα μου και η φωνή του Άγιου Όρους.
Θα καλέσω και οι 300 να απαντήσουμε στα ερωτήματα των Αγιορειτών Πατέρων: 
«Ποιός Ορθόδοξος Βουλευτής της Βουλής των Ελλήνων θα ψηφίσει τοιούτον άνομον νομοσχέδιον»; 
Εγώ λοιπόν, ας ακούσουν, όλοι όσοι έχουν ανοιχτά αυτιά, ότι δεν θα είμαι εκείνος ο Ορθόδοξος βουλευτής που θα ψηφίσει αυτό το αντιχριστιανικό  νομοσχέδιο, γιατί επί 30 χρόνια περίπου ζητώ και μου δίδεται η τιμή και η ευθύνη να εκπροσωπώ στη Βουλή Έλληνες πολίτες που έχουν φόβο Θεού, αγάπη στην Πατρίδα και αφοσίωση στην Οικογένεια. 
Αυτούς εκπροσωπώ και αυτών εντολοδόχος είμαι.
Αλλά εδώ που φτάσαμε, αναρωτιέμαι και εγώ:
Κάποιοι ομοιδεάτες μου θυμούνται έστω τι εκπροσωπούν, από πού προέρχονται και εάν ξέρουν που πηγαίνουν;  
Είπαμε, ο καθένας αναμετριέται με τη συνείδησή του.
 Και η κοινωνία μας κρίνει όλους.
Προσωπικά πάντως, και τελειώνω, προτιμώ να εκφράσω την σιωπηλή πλειοψηφία που είναι και συντριπτική σε μέγεθος, η οποία μπορεί να μην διοργανώνει παρελάσεις περηφάνιας γιατί τιμάει το φύλο, την πατρίδα και την θρησκεία της, αλλά υπάρχει και εκφράζεται μία και καλή για όλους μας!
Και αλίμονο σε εκείνους που πιστεύουν ότι μπορούν να είναι και με τον Βαραββά και με τον Ιησού!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου